Contactinformatie
WhatsApp ons met vragen!
Wanneer u ons een WhatsApp bericht stuurt krijgt u contact met onze Chatbot.
Onze Chatbot kan voor u voor 95% een pas- en meet afspraak inplannen voor de (kinder)schoenen!
Eén van onze medewerkers neemt altijd contact met u op (via WhatsApp of telefonisch om uw afspraak te bevestigen!
U helpt ons enorm door gebruik gebruik te maken van de Chatbot in plaats van te bellen!
FAQ: Veel gestelde vragen
- Is het noodzakelijke een afspraak te maken voor het meten van kindervoeten en passen van schoenen?
Ja, helaas zijn kinderschoenen geen essentiële producten en moet er dus een afspraak gemaakt worden. Dit kunt u eenvoudig doen door gebruik te maken van de Chatbot via de chatfunctie op de site of doormiddel van het sturen van een WhatsApp bericht.
LET OP: Wij prefereren contact via WhatsApp en de Chatfunctie, deze opties worden dus aanzienlijk beter en sneller beantwoord dan mailen of bellen.
- Is het noodzakelijk een afspraak te maken voor het kopen van onderhoudsartikelen, veters of standaard inlegzolen?
Nee, u mag hier gewoon voor langskomen zonder afspraak. Wilmo heeft hier een speciale toonbank voor ingericht bij de ingang!
- Is het noodzakelijke een afspraak te maken voor het maken van een sleutel?
Nee, u mag hier gewoon voor langskomen zonder afspraak. Wilmo heeft hier een speciale toonbank voor ingericht bij de ingang!
- Is het noodzakelijke een afspraak te maken voor het ophalen of afgeven (shop return) pakket van GLS?
Nee, u mag hier gewoon voor langskomen zonder afspraak. Wilmo heeft hier een speciale toonbank voor ingericht bij de ingang!
Wilmo schoenservice VOF
Rat Verleghstraat 16
4815NZ Breda
KvK: 20053786
BTW-nr: NL803600963B01
Handelsnamen; Wilmo schoenservice